loading...
مجله اینترنتی
سارا بازدید : 128 جمعه 11 آذر 1401 نظرات (0)

جملات جدید عاشقانه

تو تنها می‌ توانی
آخرین درمانِ من باشی …
و بی‌ شک دیگران
بیهوده می‌ جویند تسکینم …!


خاص ترین جملات عاشقانه

خوشبختی همین کنار هم بودنهاست
همین دوست داشتن‌ هاست
خوشبختی همین لحظه‌های ماست
همین ثانیه‌‌هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده‌ایم


جملات کوتاه عاشقانه

به چه مشغول کنم
دیده و دل را که مدام
دل تو را می طلبد،
دیده تو را می جوید . . .


دلتنگم و دیدار تو درمان من است

بی رنگ رخت زمانه زندان من است

بر هیچ دلی مبـاد و بر هیچ تنی

آنچ از غم هجران تو بر جان من است

اشعار مولانا

خاص ترین جملات عاشقانه

تو دوست داشتنی‌ ترين پيچكی هستی
كه دلم می‌ خواهد
به دست و پای زندگيم بپيچی
و مدام قد بكشی در لحظه‌ هايم
و حالم را خوب‌ تر كنی

مطلب مشابه: اشعار عاشقانه زیبا


جدیدترین جملات احساسی و عاشقانه

باخیالت زنده‌ ام
رویای من تعبیر شو
در كنارم زندگى كن
در کنارم پیرشو


گفته‌ اند به کم قانع باشید
من به همین عاشقانه نوشتن از تو
قانع‌ ام ..
آرام می‌ گیرم به همین آب باریک عاشقی


به دوست داشتَنت مشغولم . . .

همانند سربازی که سالهاست ؛

در مقری متروکه ،

بی خبر از اتمام جنگ ، نگهبانی می دهد !

خاص ترین جملات عاشقانه

تلافی کن تمام نبودنت را
وقتی تمام راه ها
بن بست بود
مرا به خیابانی بی انتها
مهمان کن…


حال من
دماسنـــج حال توست
وقتي‌ خوبي
گرمتریڹ آغوش‌ها را در آستین دارم
بد ڪه باشد حالت
خودم ڪه سهل است
تمام دنیا یخ مي‌زند از
سردی لبخنــدم


عمری به هر کوی و گذر

گشتم که پیدایت کنم

اکنون که پیدا کرده‌ام

بنشین تماشایت کنم…

فریدون مشیری

خاص ترین جملات عاشقانه

سر صبحی رخ دلدار عجب می‌ چسبد

یک عدد چای شکردار عجب می‌ چسبد

در کنارت بنشیند، دمی آن راحتِ جان

بعدِ آن، روز پر از کار عجب می‌ چسبد


طوری کنارت می‌ مانم
طوری برایت خاطره می‌ سازم
که حتی اگر بخواهی هم نتوانی ترکم کنی
آخر من فکر می‌کنم هیچ رفتنی
حریف خاطره‌ ها نمی‌ شود


و جهان چقدر در برابر

چشمانم كوچک می‌ شود

آنگاه كه به سادگى يک لبخند

جهانم در دستانت جا می‌ شود


یک نفر هست

تمامش فقط سهم من است

و تمام من سهم اوست

من چقدر این یک نفر رو دوست دارم


در ببندید و بگویید که من

جز از او همه کَس بگسستم

کَس اگر گفت چرا؟ باکم نیست

فاش گویید که عاشق هستم..!

فروغ فرخزاد

خاص ترین جملات عاشقانه

چشم های سیاه تو

خاورمیانه‌ دوم است

یک دنیا برای تصرفش

نقشه می‌ کشند


اشعار احساسی و زیبا

تو پای بودنت بمان

و من پای جان دادن

برای کسی که ماندن را بلد است

بگذار همه ببینند در این زمانه هم

از آن عشق‌ های افسانه‌ ای پیدا می‌ شود


از بس که دوستت دارم

فکر می‏ کنم؛

دیگر هیچ دوست داشتنی

همرنگ دوست داشتن‏ های من نیست !

تو معنی تمام رنگ ‏های دنیایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 459
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 8,135
  • بازدید کلی : 179,702