loading...
مجله اینترنتی
سارا بازدید : 550 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)
کمپانی آمریکایی پنتون (Pantone)، در اواخر آذرماه سال ۱۳۹۵، رنگ سال ۲۰۱۷ را سبز متمایل به زرد معرفی کرد. به تازگی نیز  با همکاری کمپانی انگلیسی  «توئینینگ اینفیوژنز» به طراحی و تولید رنگی مخصوص تابستان اقدام کرده که حس خوش بینی و مثبت اندیشی به مردم منتقل می کند.

رنگی که پنتون برای خوشحالی بیشتر مردم در نظر گرفته، «خوش بینی ذاتی» نام دارد و سایه ای از رنگ آبی است که می تواند به نوعی یادآور آبی آسمان باشد.
 
نگاهی به ایده های دکوراسیونی خانه با رنگ تابستان 2017

از این رو، شاید بد نباشد ایده های تصویری از دکوراسیون خانه با استفاده از این رنگ را داشته باشید که بتوانید به واسطه ی آن به زیباسازی هر چه بهتر منزل خود اقدام نمایید.
سارا بازدید : 688 یکشنبه 28 خرداد 1396 نظرات (0)

چند روز پیش تصاویری منتشر شد که نشان از نسل دوم رنو کولیوس می دهد خودروی رنو کولیوس 2017بسیار بهتر و تکامل یافته تر از نسل اول خود است.

رنو کولیوس 2017

چند روز پیش تصویری بدون پوشش از نسل دوم رنو کولیوس به بیرون درز کرد که شرکت خودروسازی رنو را مجبور به تایید آن کرد،  ولی همچنان رنو چیزی در چنته داشت تا معرفی رسمی محصولش را جذاب کند و آن هم اطلاعات فنی و پیشرانه ای نسل دوم رنو کولیوس بود که به تازگی در جدیترین دوره از نمایشگاه خودرویی پکن چین ارائه شده است.

 
رنو کولیوس
 

 

سارا بازدید : 509 دوشنبه 22 خرداد 1396 نظرات (0)
افزودن روغن زیتون به رژیم غذایی می تواند مانع از ابتلای زنان به سرطان سینه شود.این یافته ها نشان می دهد روغن زیتون مدیترانه ای با یورش چند جانبه به تومورها، رشد آنها را متوقف کرده و موجب از بین رفتن سلول های سرطانی می شود.

پیشگیری از سرطان مغز با این روغن زیتون

روغن زیتون ژنی را خنثی می کند که رشد سلول های سرطان ی سینه را بر عهده دارد.این روغن همچنین از دی ان آ در برابر آسیبی که می تواند به سرطان بینجامد پیشگیری می کند.روغن زیتون

روغن زیتون

مطالعات محققان دانشگاه ادینبورگ نشان می دهد روغن زیتون حاوی ترکیبی است که فعالیت ژن های عامل سرطان را در سلول  مختل می کند.

سارا بازدید : 825 دوشنبه 22 خرداد 1396 نظرات (0)
پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی بازیگر زن سینما و تلویزیون از سال 1375 با تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد. در این گزارش زندگینامه کامل به همراه عکس و فیلمشناسی از “پرستو صالحی” را مشاهده می فرمائید.

بیوگرافی و زندگینامه پرستو صالحی

  • نام اصلی :الهام صالحی
  • نام :پرستو 
  • نام خانوادگی :صالحی 
  • زمینه فعالیت : بازیگری
  • تاریخ تولد :9 آبان 1356
  • محل تولد :تهران
 
بیوگرافی
کودکی پرستو صالحی و برادرش در کنار پدر
سارا بازدید : 539 دوشنبه 22 خرداد 1396 نظرات (0)
واریکوسل ،اتساع و پیچ خوردگی غیرطبیعی شبکه وریدی (سیاهرگی) بالای بیضه ها است. شیوع آن زیر 10 سال نادر است ولی در بالغین جوان 15٪ و در مردان نابارور 20 تا 40٪ می باشد.

چرا برخی از آقایان دچار واریکوسل می شوند

واریکوسل امروزه شایعترین علت ناباروری قابل درمان مردان جوان می باشد. در بیماری واریکوسل دریچه های سیاهرگ های بیضه خراب شده و باعث گشادی رگ ها و اختلال در خونرسانی و کاهش تعداد و حرکت اسپرم ها و افزایش شکل های غیرطبیعی اسپرمشده و لذا باعث ناباروری با منشاء مردانه می گردد.

سارا بازدید : 676 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)

راهنمای سفر به کوالالامپور شهری زیبا در مالزی

راهنمای سفر به کوالالامپور در کشور مالزی

شهر توریستی کوالالامپور پایتخت كشور مالزی، در ایالت سلانگور در امتداد ساحل غربی شبه جزیره مالزی واقع شده است. کوالالامپور در دامنه های کوهستانی قرار دارد و اطراف آن را به جز قسمت شرقی کوه  فراگرفته است به همین علت به کوالالامپور و مناطق مجاور آن كلانگ به معنی دره می گویند. از طرفی به دلیل اسقرار این شهر در محل تلاقی رودخانه های کلانگ و گمباک به آن شهر گل آلود نیز می گویند. كوالالامپور با جمعیتی بیش از ۱ میلیون و  ۳۰۰ هزار نفر بزرگترین شهر مالزی به حساب می آید.

این جاذبه گردشگری آسیایی در فاصله 35 کیلومتری از دریا قرار دارد و فرهنگ آن ترکیبی از سه فرهنگ اصلی مالایی، چینی و هندی است. در کوالالامپور، در کنار ساختمان هایی با قدمت صدساله می توانید آسمان خراش های مدرن را نیز ببینید. به همین دلیل، گردشگرانی که به این شهر مسافرت می کنند، مایلند دوباره به آن سفر کنند.

آب و هوای کوالالامپور گرمسیری است. هوای گرم این شهر با باران های سنگین همراه است و دمای هوا گاهی به بیش از 35 درجه می رسد.

سارا بازدید : 631 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)

 

رابطه جنسی سالم یکی از نیازهای زندگی زن و مرد است و اگر به طور مرتب انجام می شود اثرات مثبت بر روح و جسم افراد دارد و عشق و محبت بین زوجین را بیشتر می کند. اما هنگام داشتن رابطه جنسی به نکاتی نیز اهمیت داده شود تا مشکلی پیش نیاید. یکی از مهمترین نکات حفظ بهداشت و رعایت آن پس از رابطه جنسی است.

پس از رابطه جنسی نکات بهداشتی را رعایت کنید

پزشکان معتقدند رعایت نکات بهداشتی بعد از رابطه جنسی تاثیر بسزایی را در حفظ سلامت فرد ایفا می کند و در صورت عدم حفظ بهداشت جنسی بیماری های خطرناک و متعددی سلامت زوجین را تهدید خواهد کرد.

۱- رفتن به دستشویی بعد از مقاربت در اولین فرصت

ادرار انسان خاصیت ضد عفونی کننده دارد! جالب است بدانید که ادرار شما می تواند مجرای تناسلی شما را کاملا ضد عفونی کند. یکی از خطراتی که سلامت شما را بعد از داشتن یک  رابطه جنسی تهدید می کند ورود باکتری های کولایی به مجرا های ادراری است که که باعث ایجاد عفونت در این اندام ها می شوند. رفتن به دست شویی بعد از نزدیکی می تواند سبب جلوگیری از ابتلا به عفونت های مجاری ادراری شود. البته حتما لازم نیست بلافاصله بعد از رابطه جنسی به سمت دست شویی حمله ور شوید! کمی به خود استراحت دهید و بعد از آن این کار را انجام دهید.

سارا بازدید : 612 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)



دردسرهای پسر ترنس ایرانی که دختر شد

دردسرهای پسر ترنس ایرانی که دختر شد 

در حقیقت ترنس بودن در جامعه اي که دوجنسه بودن در آن تابو به حساب می‌آید کاملا متفاوت خواهد بود و فرد زیرفشار قرار خواهد گرفت. پسری که متولد اصفهان بود دارای جنسیت مردانه بود ولی رفتارش زنانه بود او از همان دوران کودکی به وسایل و اسباببازی هاي دخترانه دقت خاصی می نمود و وقتی بزرگتر شد رفتارش اکثر به چشم  می‌خورد

سارا بازدید : 432 یکشنبه 21 خرداد 1396 نظرات (0)

بیوگرافی و تصاویر نهال دشتی بازیگر جوان ایرانی

 

نهال دشتی بازیگر ایرانی هست که تاکنون در چندین سریال و فیلم سینمایی نقش آفرینی نموده و در حال پیمودن مسیر پیشرفت در بازیگری به شکل خوبی هست. نهال دشتی «زاده ۱۳۷۱ در شهر شهر تهران»، بازیگر ایرانی هست که از سال ۱۳۸۹۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد «آلبوم نمایش خانگی» بصورت رسمی  معرفی شد

نام اصلی     نهال دشتی
اساس فعالیت سینما، تئاتر، سریال
تولد  ۱۲ شهریور ۱۳۷۱  – شهر تهران
محل زندگی      شهر تهران، ایران
ملیت    ایران
پیشه     بازیگر
سال‌هاي فعالیت      از ۱۳۸۹ تاکنون

بیوگرافی

 

نهال دشتی «زاده ۱۳۷۱ در شهر استان تهران»، بازیگر ایرانی هست که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در تئاتر شروع کرد، و با سریال شهرزاد «آلبوم نمایش خانگی» بصورت رسمی معرفی شد. نهال دشتی دارای مدرک سینما از دانشگاه سوره هست.

 

 نهال دشتی دوره دیده در ورک شاپ هاي متعدد بازیگری هست و شروع کار تئاتر را ازسال ٨٩ با نمایش هملت اتومبیل سپس علائم حیاتی-پرستار زمان و.. شروع کرد.تولید ٣فیلم کوتاه ، ٢ انیمیشن کوتاه  و بازی در۵ فیلم کوتاه «تعطیلات،چشم انداز یک رویا،سرانجام می‌گذارم بروی و…» ، تله فیلم پرواز یک رویا به کارگردانی فرهاد اهی وسریال تلویزیونی جاده چالوس، احمد معظمی را در کارنامه هنری خود دارد . وی درسریال شهرزاد ایفاگر نقش “میترا” بود .

تعداد صفحات : 46

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 459
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 995
  • بازدید سال : 9,004
  • بازدید کلی : 180,571