loading...
مجله اینترنتی
سارا بازدید : 613 دوشنبه 02 مرداد 1396 نظرات (0)

اس ام اس روز دختر – دختران ایرانی

روز دختر رو بهتون تبریک میگم
امیدوارم سال دیگه مشمول این پیام نباشی و از ترشیدگی در بیایی !
===============================
خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد!
لبخند خدا روزت مبارک
===============================
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری
و به تمام خواسته های زندگیت برسی
عرض تبریک به بهترین دختر دنیا
روز دختر مبارک
سارا بازدید : 650 چهارشنبه 28 تیر 1396 نظرات (0)

ریحانا

ریحانا | بیوگرافی کامل و عکس های خصوصی ریحانا خواننده زن

روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریحانا (به لاتین: Rihanna) (زادهٔ ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸) خواننده، بازیگر و طراح لباس باربادوسی است. ریحانا زادهٔ شهر سنت مایکل در باربادوس است و فعالیت هنری‌اش از زمان آشنایی وی با ایوان روجرز شروع می‌شود، زمانی که این دو به واسطه یک دوست مشترک، با یکدیگر در سال ۲۰۰۳ آشنا شده و شروع به ضبط آهنگ می‌کنند. پیش‌نمایش آهنگی که ضبط می‌شود نیز برای چندین استودیوی موسیقی ارسال شده که در نهایت منجر به عقد قرارداد ریحانا با یکی از این استودیوها به نام دف جم می‌شود. مدیر وقت این شرکت، جی زی بعد از مشاهده اجرای ریحانا بود که تصمیم به بستن قرارداد با وی می‌گیرد. با ورود ریانا به عرصه خواننده، موفقیت و محبوبیت وی به شدت بالا می‌رود به طوری که اولین آلبوم وی، موسیقی خورشید (۲۰۰۵)، و آلبوم بعدی‌اش، دختری مثل من (۲۰۰۶) هردو جزء ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد ۲۰۰ جای می‌گیرند. از آلبوم اول ریحانا آهنگ پان د ریپلای و از آلبوم دومش آهنگ اس‌اواس هردو جزء برتین آهنگ‌های لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شدند.

سارا بازدید : 327 چهارشنبه 28 تیر 1396 نظرات (0)

علت بیماری اوریون

حتی اگر واکسن MMR را نیز گرفته باشد احتمال اینکه به این ویروس مبتلا شود وجود دارد زیراواکسن 100% از ابتلا به اوریون جلوگیری نمی کند. بخصوص اگر شیوع بیماری با ویروسی که توان بیماریزایی بالای داشته باشد اتفاق بیافتد.
از آنجائیکه اوریون غدد بزاقی گونه را گرفتار می کند، موجب تورم و درد در ناحیه زیر گوش و خط فک می شود. تورم ممکن است در یک طرف یا در دو طرف صورت وجود داشته باشد. بعضی اوقات تورم یکطرف صورت چندین روز قبل از تورم طرف دیگر رخ می دهد. عفونتهای دیگر (مثل پارا آنفلونزا ویروس یا عفونتهای باکتریایی) یا انسداد غدد بزاقی نیز می توانند حالتی مثل اوریون را موجب شود.
اگر نوپای شما اوریون دارد ممکن است تب و درد هنگام بلع و صحبت کردن داشته باشد. سر درد،گوش درد و کاهش اشتها از علائم شایع در اوریون است.

سارا بازدید : 446 چهارشنبه 28 تیر 1396 نظرات (0)

آلوپسی چیست؟؟؟؟

آلوپسی یک واژه عمومی (یونانی) به معنای کاهش موی سر یا هر قسمتی از بدن به هر علتی است. آلوپسی علل مختلفی مانند هورمونی ، خودایمنی ، عوارض داروها ، کم خونی و …. دارد.

علت آلوپسی آره آتا و انواع آن :

آلوپسی مسری نیست ، عوامل ژنتیکی در کنار عوامل محیطی نقش مهمی در بروز این بیماری بازی می کند.در این بیماری سیستم ایمنی به فولیکول های مو ( ساختارهایی که مشتمل بر مو می شود) حمله کرده و باعث ریزش مو می گردد. که استرس و اضطراب آن را تشدید می کند و اغلب در افراد سالم بروز می کند. که انواع آن عبارتند از :

سارا بازدید : 323 چهارشنبه 28 تیر 1396 نظرات (0)

سرطان کبد نوع بدخیمی از سرطان

کبد یا همان جگر به عنوان بزرگترین غده در بدن که در سمت معده و روی صفرا قرار دارد و تا کنون هیچ اندام مصنوعی نتواسته جایگزین این عضو حیاتی بدن شود.زیرا کبد  نقش بسیار مهمی در متابولیسم پروتئین ها، چربی ها، کربوهیدرات ها و هورمون ها بازی می کند. کبد به کمک صفرایی که می سازد، باعث هضم چربی ها و حذف بیلی روبین ها (ضایعات هموگلوبین) می شود؛ همچنین در ذخیرۀ کربوهیدرات ها دخالت دارد و در دفع سموم و خروج برخی داروها سهیم است.

سارا بازدید : 506 پنجشنبه 08 تیر 1396 نظرات (0)

پیاز، هویج و سیر در روغن زیتون پخته می شوند تا نرم و کره ای شوند سپس با نخود و آب مخلوط می شوند تا سسی پوره ای شکل و زیبا بسازند تا روی پاستا را بپوشاند. خواندن همین جمله کافیست تا به پختن این پاستای خوشمزه میل پیدا کنید. اگر از افراد وگان یا گیاه خوار هستید که حتما تا الان متوجه شده اید این غذا مخصوص خودتان است. اینگونه دستور پخت ها یک پیام مهم در خود دارند و آن پیام این است که هر جا کربوهیدرات به کار بردید حتما در کنارش فیبر، پروتئین و روغن های سالم را نیز به کار ببرید.

کربوهیدرات دشمن ما نیست به دردمان هم میخورد ولی برای اینکه جلوی جذب سریعش را بگیرید و مدت زمان سیری خود را افزایش دهید به دیگر درشت مغذی ها در کنارش نیاز دارید. بسیاری از کسانی که می گویند هرچه می خوریم باز هم گرسنه ایم دقیقا اشتباهشان در ترکیب نا صحیح مواد غذایی است.

سارا بازدید : 528 پنجشنبه 08 تیر 1396 نظرات (0)
چنین زن‌هایی را همه جا می‌بینید: در میوه‌فروشی، محل‌کار، زمین بازی یا جلو مدرسه ابتدایی.

زن‌هایی که اشک‌های فرزندشان را از روی صورتشان پاک می‌کنند، زن‌هایی که بدون کوچکترین خودخواهی هر روز را بدون هیچ چشمداشت تشکر یا قدردانی خدمت می‌کنند، آنهایی که کار بیرون و تربیت بچه‌ها را همزمان اداره می‌کنند، زن‌هایی هم شوهرانشان را می‌پرستند، زن‌هایی که حواسشان به خواسته‌ها و نیازهای همه به جز خودشان هست. آنها زن‌هایی هستند که با آرامش در حال گرداندن جهان‌اند.

و اگر شما که این مقاله را می‌خوانید یک زن هستید، منظورمان خود شما هستید.

نگاه چشمانتان را خیلی خوب می‌شناسم. می‌دانم چه معنی دارد وقتی همه چیزت را می‌دهی و هیچوقت تصور نمی‌کنی که کافی بوده است. می‌دانم چه حسی دارد وقتی بیدار شوی و به این فکر کنی که تا آخر روز را با این حجم کار چطور باید سپری کنی. فقط باید بدانید که شما تنها نیستید.

شوهرها با شما هستم. ما به شما نیاز داریم. ما می‌دانیم که نمی‌توانیم مسیر زندگی را به تنها طی کنیم. وقتی بیفتیم، به شما نیاز داریم که بلندمان کرده و کمکمان کنید که سر پا بایستیم. به شما نیاز داریم که اشک را از روی گونه‌هایمان پاک کنید و آنقدر سفت در آغوشمان بگیرید که دیگر حتی نفس کشیدن برایمان سخت شود. به شما نیاز داریم که قوتی تحمل کردن زندگی سخت شد، آراممان کنید.

شاید برای مردها سخت باشد که بدانند چه باید بکنند. می‌دانم که گاهی پیدا کردن جملات درست کار سختی می‌شود. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم که کمکمان کنید. به همین دلیل از زنان سراسر دنیا خواستم که تصورشان را درمورد اینکه چطور شوهرانشان می‌توانند در زمان‌های سختی و استرس کمکشان کنند، بگویند. امیدوارم که این ایده‌ها برای شما هم مفید باشد.
سارا بازدید : 575 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)

پوکی استخوان، بیماری خاموش

پوکی استخوان بیماری است که کاهش تراکم استخوان، کاهش استحکام آن و در نتیجه ضعیف و سست شدن  استخوان ها را به بار می آورد. این بیماری در عمل منجر به استخوان های سوراخ سوراخ غیرنرمالی می شود که مانند اسفنج می توان آنها را فشار داد. این اختلال اسکلت بدن باعث تحلیل رفتن استخوان ها و شکستگی های متعدد در استخوان ها می شود. در این بیماری استخوان نسبت به یک استخوان عادی تراکم کمتری دارند. استخوان در حالت نرمال شامل پروتئین، کلاژن و کلسیم می شود که همگی باعث استحکام استخوان ها می شود. استخوان هایی که دچار بیماری پوکی استخوان می شود با کوچکترین آسیب دیدگی می شکنند، آسیب دیدگی ها که در حالت عادی باعث شکستگی استخوان نمی شدند. شکستگی هم می تواند به صورت ترک (مثل شکستگی لگن) باشد هم شکستگی خرد و له شده (مانند شکستگی فشاری ستون فقرات) می شود. ستون فقرات، لگن و مچ دست نواحی از بدن هستند که در اثر پوکی استخوان می شکنند، اگر چه شکستگی استخوان ناشی از پوکی استخوان تقریبا در هر استخوانی ممکن است بوجود بیاید. از آنجا که پوکی استخوان یک بیماری تراکم استخوان است ، ممکن است موجب شود مهره برای جبران یکپارچگی ساختاری ستون فقرات، ضعیف شود و منجر به بروز علائم گودی کمر گردد . در این مقاله به بحث علائم و علل پوکی استخوان می پردازیم.

علائم پوکی استخوان

بیماری پوکی استخوان ممکن است تا چندین دهه بدون هیچ علائمی باشد، زیرا تا زمانی که استخوانی نشکند، این بیماری باعث بوجود آمدن هیچ نشانه ای نمی شود. علاوه براین، بعضی از شکستگی استرسی ستون فقرات ناشی از پوکی استخوان تا چندین سال تشخیص داده نمی شوند، زیرا باعث بوجود آمدن هیچ علایمی نمی شوند. از این رو، ممکن است بیماران تا زمانی که از یک شکستگی استخوان دردناک رنج نبرند، متوجه پوکی استخوان نشوند. نشانه که عموما با این شکستگی های ظاهر می شود، درد است. محل درد به محل شکستگی بستگی دارد. علائم پوکی استخوان در بین مردان مشابه علائم پوکی استخوان در بین زنان است. شکستگی ستون فقرات (مهره ها) باعث دردی منتشر شونده است از کمر تا پهلوها گسترش پیدا می کند. با گذشت زمان، شکستگی های متوالی ستون فقرات منجر به کمردرد مزمن و همچنین کاهش قد و خمیدگی ستون فقرات به دلیل له و خرد شدن مهره ها می شود. له و خرد شدن ستون فقرات باعث می شود که فرد در ناحیه کمر دچار قوز شود که اصولا در بین افراد سالخورده مشاهده می شود.قوز کمر که به سن ارتباط دارد اغلب پس از پوکی استخوان ایجاد می شود و منجر به ضعف استخوان های ستون فقرات شده، تا حدی که استخوان ها یا ترک برمی دارند و یا فشرده می شوند.

سارا بازدید : 520 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)
باندونگ با معماری خیره كننده، فرهنگ كافه‌نشینی پرشور و چشم‌انداز زیبای كوه‌های پارایانگون كه شهر را احاطه كرده، شهر بی‌نظیری در اندونزی است. باندونگ زمانی به‌عنوان پاریس جاوا شهرت داشت؛ شهری كه تمام زیبایی‌ها و شگفتی‌های اندونزی را یكباره در خود جای داده است. بهترین گالری‌های اندونزی به‌ویژه گالری‌های صنایع‌دستی و هنری در این شهر جمع شده‌اند و اگر كمی اهل ماجراجویی در خوردن باشید، می‌توانید غذاهای عجیب و غریبی در چرخ دستی فروشنده‌های خیابانی آن بیابید.
 
شهر آتشفشان 
 
 
گردش در بازارهای رنگارنگ و ارزان قیمت شهر اگر برای‌تان هیجان‌انگیز نیست، باید سری به كوه‌های اطراف و چشمه‌های آبگرم طبیعی بزنید تا آدرنالین خون‌تان افزایش یابد.  باندونگ سومین شهر پهناور اندونزی است كه حدود هشت میلیون نفر جمعیت دارد. موقعیت جغرافیایی شهر كه 750 متر بالاتر از دریا واقع شده موجب شده كه آب و هوای شهر در اكثر فصل‌های سال مساعد باشد. شاید یكی از دلایل علاقه شدید هلندی‌ها به استعمار این سرزمین همین آب و هوای خنك آن بوده باشد. از دوران استعماری میراث ارزشمندی هم به جای مانده كه در معماری و خیابان‌های شهر قابل تشخیص است.
 
سارا بازدید : 396 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)
برای تهیه این لقمه ها، لازم است گوشت مناسب استیک تهیه کرده و سپس بر اساس دستور پخت نوشته شده در ادامه، آن ها را مزه دار و در آخر گریل کنید.

مواد لازم:

  • ۷۰۰ گرم استیک گوساله

برای سس:

  •     ⅓ پیمانه روغن زیتون
  •     ⅓ پیمانه سرکه بالزامیک
  •     ۴ حبه سیر
  •     ⅛ قاشق چایخوری فلفل سیاه
  •     نمک دانه درشت


تعداد صفحات : 46

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 459
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 271
  • بازدید ماه : 1,003
  • بازدید سال : 9,012
  • بازدید کلی : 180,579